Arkadaşlar işimden hiç mutlu değilim.7 aydır çalışıyorum,22 yaşındayım. Hiç birikimim olmadı aileme destek olduğumdan. Sorun değil..
Ama inanın işçi olmak şu genç yaşımda midemi bulandırdı yaşadığım mobbing yüzünden.
Çok gencim, kendi işimin olmasını çok çok isterim.
Ama hangi sektöre yönelmeliyim, başlangıçta beni sermaye açısından zorlamayacak hangi iş olabilir ne yapabilirim size sormak istiyorum..
Ama gerçekten genç yaşımda midem bulandı, pazar sabahı 6 da kalkıp işe gideceğim
Gerçekten halimize yazık saçımda beyaz olmayan yer yok stresten. Allah rızası için fikirlerinizi bekliyorum.
Ama inanın işçi olmak şu genç yaşımda midemi bulandırdı yaşadığım mobbing yüzünden.
Çok gencim, kendi işimin olmasını çok çok isterim.
Ama hangi sektöre yönelmeliyim, başlangıçta beni sermaye açısından zorlamayacak hangi iş olabilir ne yapabilirim size sormak istiyorum..
Ama gerçekten genç yaşımda midem bulandı, pazar sabahı 6 da kalkıp işe gideceğim
Gerçekten halimize yazık saçımda beyaz olmayan yer yok stresten. Allah rızası için fikirlerinizi bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer