İşimden mutlu değilim kendi işimi açmak istiyorum ne yapmam gerek?

Arkadaşlar işimden hiç mutlu değilim.7 aydır çalışıyorum,22 yaşındayım. Hiç birikimim olmadı aileme destek olduğumdan. Sorun değil..
Ama inanın işçi olmak şu genç yaşımda midemi bulandırdı yaşadığım mobbing yüzünden.
Çok gencim, kendi işimin olmasını çok çok isterim.
Ama hangi sektöre yönelmeliyim, başlangıçta beni sermaye açısından zorlamayacak hangi iş olabilir ne yapabilirim size sormak istiyorum..
Ama gerçekten genç yaşımda midem bulandı, pazar sabahı 6 da kalkıp işe gideceğim
Gerçekten halimize yazık saçımda beyaz olmayan yer yok stresten. Allah rızası için fikirlerinizi bekliyorum.
İşimden mutlu değilim kendi işimi açmak istiyorum ne yapmam gerek?
Cevapla