3 hafta geçti dönmedi. Yıllık izindir falan dedim ama dönmedi. Önemliydi de cevaba göre davranıcam napmalıım ;(
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her akşam maileri tekrardan ilet gün içinde bakamayabilir belki ama akşamları muhakkak gözüne çarpar Acil olduğunuda belirt
aynı maili mi? 3 haftadan sonra ilk attıklarıma dönemez dimi
Yok aynı maili her akşam at şöyle düşün kendisinin işi sensin öğrenciler yani aynı maili sen her akşam at illaki gözüne çarpacak ☺️ diğer türlü whaatsapp veya telefondan sürekli yazarsan rahatsız olur pek hoş durmaz ama mail daha uygun
zaten nosunu vermiyor. ama aynı maili her gün atmak da iyi olur mu ters mi teper bilemedim iştr sağı solu belli değil
Ne ile ilgili mail peki yani özel değilse öğrenebilir miyim proje mi
aynen
Mail için korkulacak bir şey olmaz bence yardır her akşam aynı maili at illaki döner dönene kadar at hatta ısrarcı olman ne kadar test tepki yaratabilir ki sonuçta sen onun maili görmediğini düşünüyorsun sana bekle veya gördüm vs bir cevap vermemiş sen gördüğüne emin olana kadar at boş ver
aynen orası öyle de hocalar da türlü türlü. görmedi mi bilerek mi dönmüyor o da mesele. bence o mail atlamaz. o zaman üstelemiş olmaktan korkuyorum
Ama bunu sen bilmiyormuş gibi yap yani şu an ondan bir cevap almadın haliyle dimi ters tepki verirsede “ hocam görmediğinizi düşünmüştüm kusura bakmayın dersin olur biter bende iş hayatında maillerime dönmeyenlere öyle yapıyorum yani absürt bir durum değil
haklısın ben fazla düşünüyorum galiba :/
Düşünme boş ver yardır maili gitsin 😅😅 en fazla ne diyebilir yani
yani öyle orası da konuşmaya yüzüm olsun diyorum
Anladığım kadarıyla başarılı bir öğrencisin ki önem veriyorsun eminimki meslek hayatında verdiğin bu önemle o sorumsuz memurdan daha fazla başarılı olacaksın ☺️
ahah teşekkürler. aslında sorumluyum ama bir sorun oldu ve o yüzden ulaşmaya çaılşıyorum. o da sanırım kötü bulup kaale almıyor
Bence öyle düşünme kötü bulsa seni başından savmak için bile olsa bu olmamış bir daha yap der ses çıkmadığına göre bakmıyor üşeniyor kesin
aynen hayır dedi normalde bir daha istemiyorum hayır demesi lazım kabul etmese de bir kere diyen ikinciye de der ama bilmiyorum
e sen de vermedin shhs
Yoo gördüm ama tekrar tekrar aynı şeyleri yazarsam belki rahatsız olursun diye cevap bulamamıştım 😅
he hayır demiş daha niye evet desin dersin diyr yorumsuz kaldın belki dedim
Hımmm kabul etmedi yani projeni? Tekrar yaptın sende onun cevabınıda daha vermedi dimi?
beraber yapılcak bir şey. ilkinde sorun çıktı hayır dedi. bende beni eskiden beri tanırsınız, kötü dönemimdi diye iyi değildim bu ara, az çok bilirsiniz çok uğraştım bir daha düşünün falan dedim dönmedi. sonra yanıt beklediğimi de söyledim kibarca yine dönmedi
Hadi ya , o zaman biraz dana sabretmem gerekecek ama sen yinede yokla hocanı eğer okul durumunda çok önemli bir yeri varsa o dersin ve projenin üstüne düş tabiki ben hoca olsam projeni beğenmesem bile uğraşmana , sorumluluk bilincini ve azmini takdir eder yinede olumlu dönüş yapardım çünkü eğitimci olmak bunu gerektiriyor diye düşünüyorum , eğer işin içine adamın keyfi davranması ve laubali hareketleri girerse bu ısrarlarına karşılık hakkınıda ara üniversite diye tahmin ediyorum o zaman dekanlığa yazı yaz lise son falansa Cimer, e yaz bak o zaman nasıl tutuşur 😅 anında döner
aynen üniversite. bence de diğer özelliklerime bakmalı, önceki iyi şeylerim yok sayılıyor. eğitimci olarak da dediğin o kadar doğru ki. hayır üzüldüğüm ve beklediğim belli. daha da üzmemek için mi yanıt vermiyor yine hayır dedi diye dedim, ama ilk hayır diyen yine der yani ne çekincek. evet olsa da cevap verir o da yok. araftayım bilsem napıcamı
Bence sen kendini suçlu hissetme sen üstüne düşeni yapmışssın yani o kadar vicdani sorumluluk duygusu içerisinde kalmışssın ki hala önemsiyorsun senin gibi bilinçli ve sorumluluk aidiyeti yüksek kişiler ülkemize katkı sağlayacaktır ☺️ birde böyle düşün
☺️ya teşekkürler. orası öyle olur inşallah da istediğin bir şeyde çalışmak ve çaba sarfetmek daha iyi olurdu. şimdi konusu uymayan birine gitmem gerekicek. başkasına da sormuyorum mantıken yanıt vermeden baskasına da sormam prensip olarak. of keske kabul etsin duası enter
Ahahha 😅 evet insan emeklerinin boşa gitmesini istemez doğru ☺️
🥺aynen öyle
Gerçekten merak ediyorum bakalım dönüş yapacak mı sen her akşam atacak mısın peki mailini?
herkes merak ediyor artık ya cevremde de :/ :D düşünüyorum ptesi belki hala 9 gün tatil
Evet umarım istediğin sonuca ulaşırsın ☺️
sağoll🙏
Görene kadar hergün at
küfrettirmek de istemiyorum daha da kızıp dönemezse
Niye kızsın ki 3 haftadır bakmamış senin kızman gerekir
aynen orası öyle de :/ yine de ne biliyim cevap atmamayı cevap sanıyor olabilir mi anlamak zor onları. cevap beklediğimi de belirttim. belki kaynadı görmedi of zor ya
burada oyalancağına git at ne düşünürse düşünsün
sorayım dedim işte iki kere attım bir normal mail bir kaynamışsa diyr cevap bekliyorum diye. kaç tane atmalıyım onu da bilmiyorum ki
Hergün iki kere at sabah akşam
çok ya ama bir kere daha atarım kesin
Günde Bi kere at o zman
çok sağol denicem
Dene bakalım
whatsapptan yaz
vermiyor nosunu öğrencilere anca eposta :/
Bunlar da hocayım diye geçiniyor işte
:(