Birkaç ay sonra staja başlayacağım hangi öneriler de bulunursunuz?

Okul öncesi öğretmenliği 4. Sınıf oluyorum birkaç ay sonra staj eğitimine başlayacağım bilemiyorum acaba takım elbise giyiyor muyuz nasıl etkinlikler hazırlıyoruz el becerim çok kötü üzerinden geçer miyim bilmiyorum
Birkaç ay sonra staja başlayacağım hangi öneriler de bulunursunuz?
Cevapla