Biz 5 asistaniz, 3 te uzman var, yöneticimiz doğum izninde ve 6 aydır yok dolayısıyla kraldan çok kralcı uzman tipler... hele biri var ki tam bir felaket tam bir ik ci..
Yalan söylüyor, manipulasyon yapıyor, bizim asistanlar olarak aramızda güzel bir iş birliği var iş yapmayan, maile donmeyen vs onlar.. ama gün sonunda haksız oldukları bir konuda bile cirkeflesiyorlar. simdi bayram dönüşü toplantı olacak diyeceğim burada ekip olamayan rakip gözüyle bakan sizlersiniz. Cevap alamadığımız, bizi sürekli suçlayan, oteleyen , arkamızdan konuşan da sizsiniz burada neyin kavgasını veriyoruz anlamıyorum varsa bir derdiniz açık konuşun. Yalandan burada güzelleme yapacak değilim bu kiz ateşlendi günlerce gelmedi daha hasta yatağında ara bakayım yarın geliyor mu yarın ki gorusmeleri yapabilir mi dediniz , bu kiz yıllık izindeydi kendi mailinizde bulabileceginiz bir şey için bu kızı aradınız. Biz kendi aramızda gayet güzel iş paylaşımı yapıyoruz siz o kadar kendinizi yukseklerde goruyorsunuz ki bizim naptigimiz umurunuzda degil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer