Annem işe başladığından beri sinirli, bana çok ters davranıyor. Sizce işe başladığı için mi böyle?

Benim annem normalde ev hanımıydı. Ama 1 aydır işe gidiyor. Normalde fazla sinirli değildi ama işe başladığından beri eve gelince çok sinirli. Sürekli kalbimi kırıyor, bana ters davranıyor. İşe başlamasıyla mi alakalı acaba?

Annem işe başladığından beri sinirli, bana çok ters davranıyor. Sizce işe başladığı için mi böyle?
Cevapla