Girdiğim iş yerinde deneme sürecini geçemedin dendi ve işime son verildi! Ne kadar inandırıcı?

Gireli henüz iki ay olacaktı. Deneme sürecindeydim özel bir şirkette. Elimden geleni yaptım çok emek verdim, çıkardığım her iş çok beğenildi. Ama benden daha yenereksizlerin olmasına rağmen benim işime son verildi deneme sürecini geçemedin denilerek. Buna inanmalı miyim? İş yerinde kadınlar tarafından hiç sevilmedim şikayet etmişlerdir diye düşünüyorum ama şikayet edecekleri isimden olacağım bir durum yaşamadım yaşatmadim. Çok üzgünüm...
Girdiğim iş yerinde deneme sürecini geçemedin dendi ve işime son verildi! Ne kadar inandırıcı?
Cevapla