Türk dili ve edebiyatı mı yoksa Tarih bölümünü mü seçmeliyim?

Malum bu yıl yks ye girdim ve sonuçların açıklanmasına az kaldı Ankara’da yaşıyorum 100 bin ile 130 bin arası geliyor sözel bölümündeyim bu iki bölüm arasında kaldım yıldırım Beyazıt üniversitesinde okumak istiyorum sizce bu üniversite nasıl ve bu iki bölüm hakkında düşünceleriniz

Türk dili ve edebiyatı mı yoksa Tarih bölümünü mü seçmeliyim?
Cevapla