Türkiyenin eğitim sistemine getirilmesini önerdiğim yeniliği nasıl buldunuz?

öncelikle üniversite barajı kaldırılmalı ancak üniversite açma şartları ağırlaştırılmalı öyle her önüne gelen özel üniversite kuramamalı ve tyt için 250 puanın altında kalanlar örgün devlet üniversitesi tercih edememeli eğer isterlerse yıllık ücret ödeyip özel üniversiteye kaydolabilmeliler.

bence sistemin asıl ihtiyacı bu ayrıca hem parasız hem de bilgi birikimi olmayan öğrenciler 2-4 yıl oyalanmayacak (parası olan kendi parasıyla oyalanacak ve devlete yük bindirmeyecek) hem de herkes üniversite okumalı mantığı olmayacak.

Türkiyenin eğitim sistemine getirilmesini önerdiğim yeniliği nasıl buldunuz?
Cevapla