Türkiye'deki eğitim sisteminde neyi değiştirmek isterdiniz ve ne yapardınız?

Öğrenci olarak eğitim sistemimizi çok eleştiriyoruz. Peki siz olsaydınız eğitim sisteminde neleri değiştirirdiniz ve bunu nasıl yapardınız. Eğitim sistemimiz işimizi zorlaştırıyor mu? Bir şey dinlemiştim bununla ilgili mahkemede adam anlatıyor siz bir balığı ağaca tırmanma özelliğine göre değerlendirirseniz o çocuğu başarısız olduğuna inandırırsınız diyor. Eğitim sisteminin yanlışlığına değiniyor. Demek ki bir tek Türkiye'de bu sorun yok çoğu ülkelerde var. Peki yanlış yapılan nedir?
Türkiye'deki eğitim sisteminde neyi değiştirmek isterdiniz ve ne yapardınız?


Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar şu anlık bir sıkıntı yok ama bir konuda uyarmak istiyorum fikirlerinizi yorumda ve görüş paylaşarak belirtebilir, istediğiniz gibi tartışabilirsiniz. Farklı görüşlerdeki insanların da fikirlerini merak ediyoruz ve fikir alışverişinde bulunuyoruz. Yalnız tartışma lütfen ama lütfen kavgaya dönüşmesin ve birbirinizi kırıcı laflar söylemeyin, şikayet etmek durumunda kalırım
Türkiye'deki eğitim sisteminde neyi değiştirmek isterdiniz ve ne yapardınız?
Cevapla