Kendi işimi kurmak ıstıyorum trednyolda satıs yapmak da olabılır sızce nasıl oluyor bu işler?

geliirim yok ogrencıyım ama kendım satıs yamak ıstıyorum sizden kucugum belkı de 19 yasındayım tavsıye ıhtıyacım var benı anlayanlar ıletısıme gecebılır mı

Kendi işimi kurmak ıstıyorum trednyolda satıs yapmak da olabılır sızce nasıl oluyor bu işler?
Cevapla