Arkadaşlarım üniversiteden mezun oluyor, benim daha 2 senem var diye üzülüyorum. Sizce çok mu geç kaldım?

Okulu bırakıp tekrar hazırlandığım için 2 senem gitti. Şimdi hepsi mezun oluyor, hepsinin mezuniyet fotoğraflarını görüp çok üzülüyorum. Çok geç kaldım mı, arada çok fark olur mu sizce?

Arkadaşlarım üniversiteden mezun oluyor, benim daha 2 senem var diye üzülüyorum. Sizce çok mu geç kaldım?
Cevapla