Beslenme ve diyetetik bölümü nasıl bir bölüm?

Arkadaşlar bu yıl tercihlerime diyetisyenlik yazmayı düşünüyorum ama bitirince işsiz falan kalır mıyım nasıl bi bölüm yazmalı mıyım sizce?
Beslenme ve diyetetik bölümü nasıl bir bölüm?
Cevapla