Garsonluk yapamıyorum. Ellerim çayı koyarken titriyo, tepside titremiyo. Ne yapmalıyım?

Tepsiyi masaya koymamızı istemiyorlar. Tek elle tutmamızı istiyolar. Gücüm yetmiyo sanırım. Ellerim titriyo bardak altlıkları da çok büyük kavrayamıyorum masaya koyarken titriyo. Evde öyle bir şey olmuyor. Acaba stres mi yapıyorum. Bunun çözümü nedir 4 gündür çalışıyorum daha önce yapmadim normal mi yoksa bende mı sıkıntı var çok kötü hissediyorum özellikle profesyoneller ile çalışıyorum ve onların yeteneğini görünce benim moralim bozuluyo ben neden yapamıyorum diyorum tepsisiz en fazla iki çay götürebiliyorum onlar tek elle alıyo iki çayı üç çayı parmaklarını merdiven gibi yapıyorlar ben de deniyorum ama olmuyor işin üstüne gitmek istiyorum çıkmak da istemiyorum devam edip öğrenmek istiyorum patronum da farkında diğer garson arkadaşlar bana yardımcı olmaya çalışıyor 15 garson varız bazı müşteriler ahahha heyecanlandı galiba diyor arkamdan çok üzülüyorum kendini bi şey sanıp kasılan insanlar da var. Servisi de tek elle yapmamızı istiyolar yani tek elle 6 kişiye ait tüm çeşitli tabakları bardakları çatal bıçakları tutarken diğer elle de onları yerleştirip masaya hiçbir şekilde tepsinin değmemesi lazim ağırlıktan dolayı zorlanıyorum. Sürekli yardım istiyorum arkadaşlardan. Boşları da biriktirip tepsiyle götürüyoruz onlar da dağ gibi biriktiği için ağır oluyor onları yerleştirince elim bomboş kalıp yokmuş gibi hissediyorum daha sonra iki çay götürsem bile titretiyorum özellikle ağır boşları kaldırdıktan sonra oluyo ama onları da yapmak zorundayım iç sesim sürekli arkandan gülecekler vs diyor daha sıkıntılı götürüyorum.
Bunun çözümü nedir, kaç gün ister halletmek?
Garsonluk yapamıyorum. Ellerim çayı koyarken titriyo, tepside titremiyo. Ne yapmalıyım?
Cevapla