Bu sene mezun senemdi EA dan hazırlandım fakat pişman oldum?

Öncelikle pişman olmamın sebebi sınav değil. EA da önü açık bölüm yok. Acaba bir sene daha mezuna kalıp sayısal mi çalissam?

Kararsiz kaldim 2. defa mezuna kalan var mı? Üst üste

Bu sene mezun senemdi EA dan hazırlandım fakat pişman oldum?
Cevapla