Öncelikle pişman olmamın sebebi sınav değil. EA da önü açık bölüm yok. Acaba bir sene daha mezuna kalıp sayısal mi çalissam?
Kararsiz kaldim 2. defa mezuna kalan var mı? Üst üste
Öncelikle pişman olmamın sebebi sınav değil. EA da önü açık bölüm yok. Acaba bir sene daha mezuna kalıp sayısal mi çalissam?
Kararsiz kaldim 2. defa mezuna kalan var mı? Üst üste
Ben kaldım bir şey olmuyo rezil falan olmuyosun merak etme ama ders çalışmaya olan isteğin gidiyor ben hem iş kurdum hem çalıştım ama işi babama devrettim ben üni okurum bu yıl garanti iyi geçti sınav
muhtemelen aynı yaştayım ben 19
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?