İş dünyasında hemcinsinle mi karşı cinsine mi daha rahat iletişim kurarsın?

İşçi patron iletişimi olabilir

Müşteri ile iletişim olabilir

İş yaptığın devlet daireleri / özel işletmelerdeki personelle olabilir

Hangisi ile daha rahat iş yaparsın? Daha rahat iletişim kurarsın?

Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk karşı cinsle iş için iletişimi daha rahat kuruyor. Ben de genel anlamda karşı cins ile daha rahat iş yapıyorum. Ama geçen gün müvekkil ziyaret ettim. Yıllardır hiçbir kadınla iletişim kurmadım, yanlış bir şey söylemekten çekiniyorum. Kendimi ifade edemiyorum dedi. Sık sık takıldı. Durdu. Sıkıntı oldu. Sanırım bi daha zorda kalmadıkça gitmem.
İş dünyasında hemcinsinle mi karşı cinsine mi daha rahat iletişim kurarsın?
Cevapla