97liyim hemşireyim ama çok mutsuzum bir üniversiteye hazırlanıp tıp mimarlık gibi güzel bölümler kazanmam mümkün mü?

Bu kadar az paraya yaptığım işin saygısını görmemekten sıkıldım tekrar hazırlanacağım sizce mümkün olur mu
97liyim hemşireyim ama çok mutsuzum bir üniversiteye hazırlanıp tıp mimarlık gibi güzel bölümler kazanmam mümkün mü?
Cevapla