Gerçekten düşündüğüm gibi oldu? Eğitim sisteminin kötülüğü?

Dün TYT sınavına girdim aşırı kolaydı ve sınav süresi uzundu. Geçen yılda sınava girdim sınav süresi kısaydı ve yapılan en zor üniversite sınavıydı. 2020 yılında yapılan sınav süresi uzundu ve sorular 2021'den daha kolaydı.

Düşüncemi söylüyorum. Herkes doktor, öğretmen, mühendis vs. olacak. Kontenjanlar tamamen dolacak ve çoğunluk açıkta kalacak. Daha sonra mesleki açıdan fazlalıklar olacak ve işsizlik bilmem kaç kat artacak. Gerçekten düştüğümüz duruma bak. Düzenin değişmesi şart.
Gerçekten düşündüğüm gibi oldu? Eğitim sisteminin kötülüğü?
Cevapla