Dün TYT sınavına girdim aşırı kolaydı ve sınav süresi uzundu. Geçen yılda sınava girdim sınav süresi kısaydı ve yapılan en zor üniversite sınavıydı. 2020 yılında yapılan sınav süresi uzundu ve sorular 2021'den daha kolaydı.
Düşüncemi söylüyorum. Herkes doktor, öğretmen, mühendis vs. olacak. Kontenjanlar tamamen dolacak ve çoğunluk açıkta kalacak. Daha sonra mesleki açıdan fazlalıklar olacak ve işsizlik bilmem kaç kat artacak. Gerçekten düştüğümüz duruma bak. Düzenin değişmesi şart.
Düşüncemi söylüyorum. Herkes doktor, öğretmen, mühendis vs. olacak. Kontenjanlar tamamen dolacak ve çoğunluk açıkta kalacak. Daha sonra mesleki açıdan fazlalıklar olacak ve işsizlik bilmem kaç kat artacak. Gerçekten düştüğümüz duruma bak. Düzenin değişmesi şart.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer