6. kez mezuna kaldım tıp kazanmak için sizce mantıklı mı?

sınava defalarca hazırlandım ama geçen yıl 51 bininci oldum bu yıl da olmayacak gibi seneye ilk 30 bin yapıp tıp yazacağım, hayalim
6. kez mezuna kaldım tıp kazanmak için sizce mantıklı mı?
Cevapla