19 yaşındayım ve avukat olmak istiyordum, ablam 20 ve benim hayalimi o yaşıyor...( 1. Sınıf şu an).
Kimse avukat olmak istediğimi bilmiyordu, ailem bile.
Soranlara hep başka meslekleri söylüyordum.
Gerçekten ne olmak istediğimi söylersem aksilik çıkacakmış gibi hissediyordum.
Ablama kızgınım, onun yüzünden istemediğim bir bölümü tercih edeceğim.(mimarlık). Haklı değil miyim?
Kimse avukat olmak istediğimi bilmiyordu, ailem bile.
Soranlara hep başka meslekleri söylüyordum.
Gerçekten ne olmak istediğimi söylersem aksilik çıkacakmış gibi hissediyordum.
Ablama kızgınım, onun yüzünden istemediğim bir bölümü tercih edeceğim.(mimarlık). Haklı değil miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer