Ablam benim istediğim bölümü okuyor, hayalimi elimden almış gibi hissediyorum. Haklı mıyım?

19 yaşındayım ve avukat olmak istiyordum, ablam 20 ve benim hayalimi o yaşıyor...( 1. Sınıf şu an).

Kimse avukat olmak istediğimi bilmiyordu, ailem bile.

Soranlara hep başka meslekleri söylüyordum.
Gerçekten ne olmak istediğimi söylersem aksilik çıkacakmış gibi hissediyordum.

Ablama kızgınım, onun yüzünden istemediğim bir bölümü tercih edeceğim.(mimarlık). Haklı değil miyim?
Ablam benim istediğim bölümü okuyor, hayalimi elimden almış gibi hissediyorum. Haklı mıyım?
Cevapla