23 yaşındayım, üniversite kazandım ama ailem geç kaldığımı söylüyor. Ayrı eve mi çıksam, ne yapsam?

ailem okumadigim için kizio 23 yasindayim uni kazandim ama geç kaldigimi soyluyolar hep Benim adima karar veriolar.. kendi evime mi ciksam?
23 yaşındayım, üniversite kazandım ama ailem geç kaldığımı söylüyor. Ayrı eve mi çıksam, ne yapsam?
Cevapla