27 yaşındayım, üniversite okumak için geç kaldım. Ne yapacağım?

hedefsizlik vb sebepler vardı zaman çabuk geçiyor maalesef şimdi başlasan 30 yaşlarına üniversite mezun olmak moralim bozuluyor
27 yaşındayım, üniversite okumak için geç kaldım. Ne yapacağım?
Cevapla