Dershaneye başlıcam notlarım yüzünden kötü hissediyorum?

dershaneye başlıyorum ilk gün çok gerilicem ve benim notlarım iyi değil ve dershanenin verdiği kitaplara baktigimda da hiç bişey anlamadim kötü hissettim kendimi bana şimdi gidince hocalar sorucaklar notlarımi ya da herhangi bi ders sorusu ve ben sordukları soru yapamicam diye aşırı geriliyorum biliyorum öğrenmeye gidiyorum ama napıyim çok kötü hissettim kendimi daha gitmedin galiba yarın gidicem napmaliyim yardım eder misiniz
Dershaneye başlıcam notlarım yüzünden kötü hissediyorum?
Cevapla