Çok iyi bildiğim bir sınavda bütünlemeye kaldım ya? Çok kötü hissediyorm?

Finalde hastaydım ve dolayısıyla heyecan, yaptım sonuç bütünlemeye kaldım çok saçma hatalar yapmısım sorularda. Kağıdıma baktım hoca bile farketti bütünlemeye gireceğim ama korkuyorum bu sefer ancak kendimden de eminim. Sizce ne yapmam lazım?
Çok iyi bildiğim bir sınavda bütünlemeye kaldım ya? Çok kötü hissediyorm?
Cevapla