Konu öğrendikçe ve cümleler kompleks bir hâle geldikçe cümle kuramaz oldum 😭😭
Her şey biriktikçe birleştirip ortaya bir bütün çıkarmak imkânsız gibi geliyor.
Çözülür mu bu durum zamanla?
Her şey biriktikçe birleştirip ortaya bir bütün çıkarmak imkânsız gibi geliyor.
Çözülür mu bu durum zamanla?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çözülür İngilizcenin bir esprisi yok. Bu ana tenseleri öğren ilk geniş zaman geçmiş zaman falan filan ( zaman dilimlerini) ardından noun clause ve relative clause'a geç. Bitti ingilizce.
Geniş zamanı öğrendim ve ortalık karıştı
Cümle kurmayı unutturdu
O biz bastayiz o zaman daha tamms süper sıkıntı yok yinede. Kimden calsiiyosun sen? Bak Özkan çelen YouTube kanalından izle geniş zamani çok iyi anlatıyor hoca 👍🏻 tavsiye ederim
Özel bir kurumdan kurs alıyorum
Hoca güzel konuyu iyi anlatıyor, kavrıyorum da ama cümleye gelince donup kalıyorum
Örnek cümle
Şehrin bu bölümü iyi kokmaz.
Nereden başlayacağım bile bu tarz cümlelerde kafa karışıklığı nedeni 😢
Kelime eksikligin var tek sebebi bu 👍🏻 bol bol kelime alıştırması yap ingilizcede en çok kullanilan 1000 kelimeyi ezberlemye calis
Evet cidden kelime eksiğim var
Anlamına bakacağım derken kafamda kurduğum cümleyi de unutuyorum sanırım
Öncelikle bu cümle zaten seni çok aşan komplike bir cumle çünkü şehrin derken tamlama yapiyorsun daha bu seviyeye geldiniz mi? This Side of City doesen't smell bad veya this part of City doesen't smell bad diyebilirsin. Aslında zor da değil sadece OF un burada nin bin anlami kattığını falan bilmelisin
Aynen canım olay bu mesela altta smell ( kokmak) demek bad kötü demek. Doesen't geniş zaman olumsuzu biliyorsun böyle işte birleştireceksin kurstan ayrı Özkan çelen ve İngilizce konu anlatımı adlı YouTube kanallarından da pratik yapmani tavsiye ederim ne kadar örnek görürsen o kadar iyi olur senin için
Of yine yazarken beynim yanmis ben kötü kokmaz dedim iyi kokmaz dersen doesent good diyebilirsin jdjd
Bu en basitlerinden bir tanesi
Kurs cidden ağır veriyor
Şimdiye dek çok güzel devam ettim ama bugün beynim yandı ve bende sen gibi kurmaya kalkıştım.
Cevap anahtarında bambaşka bir cümle gördüm 😢
Kafam iyice karıştı
Benimki doğru bu arada dkdk dilciyim ben 😂😂 başka şekillerde bu şehir kötü kokmaz kaç şekilde denir? Kötü yerine başka kelimeler gelmiş olabilir ama gramatik acidan doğru olan bu. Cevap anahtarnda ne yazmslar?
drive.google.com/.../view?usp=drivesdk
Ödevlerim bunlar
Baka baka ilk sayfayı çevirebildim, sonra ara verdim 😢
Dilciymişsin
Oradan inceleyip bana bir fikir ver allah aşkına
Bunlar mı zor bende mi sorun var?
1 ay içinde bunları çevirir hale geldik
Geniş zaman için zorlandım sadece şimdiki zaman için ise 1 sayfaya yakın metni çok rahat çevirdim 😕
Zorlansam da çabalamak istiyorum ama bilgi sahibi olduğun belli, fikirlerini almayı çok isterim
Tamam
Sıkıntı yapma aynı durumu almanca için yaşıyorum su an bende yavaş yavaş olacak :))
ingilizce bilenlerle pratik yap konuşma ya da yabancı uygulamalardan birileirni bul video konuşma yap düzelir 1-2 aya..
Şu an yazma aşamasındayım
gene yapabilirsin zaten yazma mesajlaşmayla başlıyor ben geçen yazdan beri kullanıyorum şu an b2 seviyesine geldim.. serifika sınavına gireceğim 2 ay sonra
Denemem lazım aslında
Temmuz ayında girişeceğim buna
anladım kolay gelsin başarılar..
Teşekkür ederimm
Kendin diyosun
Öğrenme süreci, normal:)
Çok sancılı bir öğrenme süreci 😭
Yaparsın
İnşallah
Normal ben almanca ögrenene kadar hayatım kaydı
Ne kadar sürede halloldu ve bu tarz sorunlar yaşadın mı?