4 yıllık bölümün 2 yıllığını da açıktan okusam olur mu?

Okuduğum bölümün açık öğretim 2 yıllık bölümüde var 3. Sınıfa geçecem mezun olmadan 2 yıllık bölüme kayıt olsam dersler sonuçta aynı muaf olur muyum sizce aynı derslerden
4 yıllık bölümün 2 yıllığını da açıktan okusam olur mu?
Cevapla