Arkadaşlar Napacağım özsaygım kayboluyor?

Daha 2021 Haziran da mezun oldum hemşireyim iki sene pandemide staj yapamadım. Küçücük bi ilçe devlet hastanesine atandım. Az hasta çok hemşire var. Damaryolu açamıyorum, arrest geldiğinde kalp masajı dışında ne yapacağımızı bilmiyorum. Ve diğer hemşireler yüzüme dahi bakmıyor arada hasta geliyor acile ben yapıyımmı diyince de beni yapayalnız bırakıyorlar. İşi bilmediğim için her gün içime kapandım sessizleştim ve bu gün biri yaşım olarak baya büyük biride 3 yaş büyük bi kız bana laf sokup güldü. Gerçekten kimse öğretmek istemiyor işi. Daha 2 buçuk hafta oldu işe başlayalı ama gerçekten psikolojim bozulmaya başladı. Ben napıcam hasta yok hemşire çok damaryolu bile açmama fırsat olmuyor. Gerçekten ağlayacağım ama ağlayamıyorym. İşi bilmediğimden sessizleştim ve kendime özsaygım azalıyor. Bu mesleği bırakmalımıyım?
Arkadaşlar Napacağım özsaygım kayboluyor?
Cevapla