Üni de öğretim görevlisi olmak istiyorum. Şu an yks ye hazırlanıyorum. Eşit ağırlıkçıyım. Ancak bölüm seçemiyotum?

Mesela üni de profesörler oluyor bu nasıl oluyor? Sadece kendi alanında uzmanlaşarak mı?
Üni de öğretim görevlisi olmak istiyorum. Şu an yks ye hazırlanıyorum. Eşit ağırlıkçıyım. Ancak bölüm seçemiyotum?
Cevapla