Sizin bu konu da fikriniz nedir? Yardımcı olun?

Selam beyler belirteceğim konu hakkın da fikrinizi almak istiyorum. Kamu kurumun da personelim bazı sebeplerden çalıştığım müdürlükten memnun değilim. Görev yeri değiştirme talebin de bulunmak istiyorum. (onay verilir mi bilmem) kütüphaneye geçmek isteyeceğim onay verilirse mesai saatleri ve izin günleri sıkıntı olabiliyor orada devriyeli çalışılıyor şimdi bunları göze almak mı aynı yerde kalmal mı mantıklı?
Sizin bu konu da fikriniz nedir? Yardımcı olun?
Cevapla