Hep daha fazlasını istiyorum okul konusunda ne yapacağım?

Ben yurt dışında yaşıyorum
Ve burada da meslek Anadolu fen gibi bölümler var

Lise birde fen lisesindeydim ama dışlandım ağır depresyon atlattım 2-3 senemi aldı toparlanmam öğretmenler bana güvendiği için lise 1i tekrar fende yapmamı istediler sınıfta bıraktılar

4ü liseye geçtim geçen sene ama meslek değil Anadolu istedim Anadolu’ya geçtiğim için 3ü liseyi tekrarladım

Şimdi 3teyim ve neredeyse bitiyor bu sene sonunda A karnesi alırsam fen lisesine geçmek istiyorum ama o zamanda yine 3ü tekrarlamam gerekiyor

Ama içimde bir hırs var yapabildiğine inanıyorum, yaşım birçoğundan büyük ama umursamayıp derslerime odaklanıyorum insanlar yıkılmamı istedi hiçbir şey başaramayacağımı sandı kaybettiklerimi geri kazanmaya çalışıyorum

Lise 6ıncı sınıfa kadar burada

Sizce seneye fen lisesine geçsem mi hırsıma yenilip gerçekten istiyorum daha fazla ders görmek istiyorum daha fazla beynimi çalıştırmak istiyorum daha zor bir şey istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Lise birden sonra meslek lisesine geçtim ama asla kendimi uygun hissetmedim yani kötülemiyorum eğlenceli bir yer ama bilmiyorum hissetmedim hiç işte
Hep daha fazlasını istiyorum okul konusunda ne yapacağım?
Cevapla