Nasıl ders çalışmalıyım dersler nasıl aklımda kalır?

Merhaba ben 26 yaşındayım ve açık öğretim ortaokul 5. Sınıfı okuyorum. Ders çalışırken aklımda bilgiler çabuk çabuk kalmıyor ertesi gün oluyor hemen unutuyorum galiba ben de hafif zeka geriliği var  bu durum beni çok mutsuz ediyor okumak istiyorum kendimle gurur duymak istiyorum fakat ders çalışırken tam konsantre olamıyorum halbuki çocukça bilgiler bunlar. Sadece kitaplara bakarak bir de video izleyerek çalışıyorum. Bana taktik verir misiniz başka neler yapabilirim
Nasıl ders çalışmalıyım dersler nasıl aklımda kalır?
Cevapla