Arkadaşlar yeni atandım acil hemşiresi olarak ama kendimi çok ezik hissediyorum?

Üniversite son 2 yılım pandemiye denk geldi ve staj yapma imkanım olmadı. Acile verdiler beni ve herkes herşeyi pıt pıt hızlı yapıyor. Ben serum setlerken bile zorlanıyorum. Damar yolu iyi açamıyorum. Daha 2. günüm ve bilmediğim için atılamıyorum. Sersem oldum resmen her yerde bi dosya bi evrak , doktor hızlı hızlı söylüyor hiç anlamıyorum. Napacağım kendimi çok ezik hissettim:(
Arkadaşlar yeni atandım acil hemşiresi olarak ama kendimi çok ezik hissediyorum?
Cevapla