Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Ben bu ülkede yüksek lisansım olmasına rağmen kendi işimi yapamıyorum. Neden? Çünkü yalaka değilim ve torpilim yok. Defalarca batıp çıktım psikolojik anlamda ama daha yolun başında pes etmedim. Sınavdır, kazanılır. Daha güzeli olacağı için geç oluyordur belki.
Cevap
3Cevap
Bir daha hazırlan, bütün arkadaşlarım öyle yapıyor. Aslında milyon tane genç öyle yapıyor. Ben de dahil, yaşıyorum hala 😃
Bu sorumu şimdi küsmek ne
Güçlü ol olacaktır
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?