Nasıl yaşamak lazım kararsız kalıyorum?

Benim annem çok yobaz kafa bir kadın 18 den önce bir erkekten hoşlanmam flört etmem yasaktı. Üniversitede bile erkeklerle avm de buluşup kahve içip sinemaya gitsem beni yarılar kötü bakar takip eder kızardı. Hep iç çamaşırlarımı filan karıştırıp kontrol ederdi. Neyse birçok kez tek başıma yurtdışına gittim tatillere okula vs o zamanlar rahat özgür yaşadım ettim ama oralarda da tek başımayım diye taciz eden bela olan huzursuz eden erkekler çok oluyordu. Ya şu kötü annemle olsam yaşasam annem asla erkek istemez normal karşılamaz sevgiliyi flörtü. Tek olsam da taciz it kopuk tehlike. Yani nasıl arasını bulucam bilmiyorum. Annem asla kabul etmiyor terapi almıyor kadının nasık travmaları gar bilmiyorum asla geçmişini anlatmıyor kocası ile kaput üzerinde evliler sadece adam ayrı evde yaşıyor kendi de çirkin bakımsız yıllardır kendini eve kapanış sigara içiyor. Flört eden bakımlı seks yapan her kadına düşman ben süslenip flört ettiğimde benden de nefret ediyor. Benim de tek ailem bu kadın ne baba ne başka akraba var. İstiyorum ki benim de ailem başımda dursun arkadaş sevgilimi tanısın etsin korusun sahip çıksın. Çünkü millet kızlarda bile öyle tek yalnız görünce seni eziyor kötü değersiz davranıp zorbalık yapıyor. Ama annemle bu konuyu yüzlerce kez konuşsam da asla değişmedi düzelmedi. Asla koruma sahip çıkma olayı yok. Kız arkadaşlarımı bile tanıştırmak eve getirmek istediğimde istemeyen bir kadın küçüklüğümden beri surat yapan şikayet eden. Erkeklere hiç tahammülü yok ondan.
Nasıl yaşamak lazım kararsız kalıyorum?
Cevapla