Yazılımdan soğudum, hiç çalışasım gelmiyor. Ne yapmalıyım?

Merhabalar uzun bir süredir yazılım ve teknoloji ile uğraşıyorum normalde çok severek yaptığım hayattaki bir kaç amacından birisi dediğim bir şey ama şu son 1 yıldır yaşadığım kötü bir staj deneyimi dost kazıkları vs gibi sorunlardan dolayı psikolojik olarak çok yoruldum artık asla çalışasım gelmiyor ne kadar çalışırsam çalışayım beceremiycem başaramıycam gibi hissediyorum ders çalışırken bile aynı duyguları yaşıyorum baştan belirteyim yapmak istemiyor değilim seviyorum ama bir türlü oturup çalışamıyorum lütfen fikri olan kişiler yazarsa sevinirim.
Yazılımdan soğudum, hiç çalışasım gelmiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla