Üni öğrencisiyken yksye girip yerleşirsek ama öbür üniversiteye kayit yaptırmazsak eski üniden kayit silinir mi?

Mesela X üniversitesinde okuyorsunuz ama yksye yeniden girdiniz. Sıralama açıklandı, tercih yaptınız. Sonuçlar açıklandı ama siz yeni yerlestiğiniz bölüme kayit falan yaptırmadınız. Bu önceki X üniversitesinde kalmaya devam mi ederiz, girsek ama kayıt yaptırmasak da (belki sonradan aklıma yatmadı kazandim ama gitmek istemiyorum) mantiğı oluyor mu?
Üni öğrencisiyken yksye girip yerleşirsek ama öbür üniversiteye kayit yaptırmazsak eski üniden kayit silinir mi?
Cevapla