Bildiginiz üzere ünüversite sınavına çok az bir süre kaldı tyt netlerim 80-85 ayt netleim ise 50-55 arasında gidip geliyor. yardımcı olursanız sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapanlara çok teşekkür ederim geçen sene ea 100.000 yapmıştım bu sene 8.000 yaptım. hukuk yazcam. bu sene gerçekten çok çabaladım. ve oldu
Sınıf ögretmetmenligi mi, Pdr mi , Okul öncesi ögretmenligi mi yoksa Hukuk mu?
Söylediklerinde gerçekten haklısın ama dedigim gibi karar veremiyorum yolun sonunda pişman olmaktan korkuyorum sence hangisi daha uygundur bide sen mezun felan mısın hangi işle ilgileniyorsun yardımcı olurmusun*
O bölümün sorumluluklarınıda düşün öyle karar ver. Ama illaki bir seçim yapacaksan iş imkanı olan bir bölüme git hani okulunu biridiğinde hemen iş bulabilesin.
Vallaha ben bile karar veremedim mat yapamıyorum sözel den bir bölüme giderim daha denemelere girmedim çünkü insanlar ilk deneme puanın senin sınav puanınla aynı oluyor diyorlar bu yüzden korkuyorum 😅
benim netlerim iyi ayt ye pek çalışmadıgım için ayt düşük oda benim büyük hedeflerim olmadıgı için küçüklükten beri bu alanları istiyorum fakat şimdi okadar zor durumdayim ki karar veremyorum.
Senin şu an bunları düşünmen çok yanlış senin düşünmen gereken tek şey derslerin olması lazım geçmiş zamanın tyt ayt sınav sorularını çöz video izle aldığın puandan sonra hangi bölüme gideceğine bakarsın bunları düşünmek için daha çok erken.
Sözele yoğunlaşırsan eşit ağırlıktan olursun sen direk eşit ağırlığa yoğunlaş hem sözel yapmış olursun hemde eşitağırlığı işini her zaman garantiye al. Ben meslek teknik çıkışkıyım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayat senin, karar senin
Hedefin hayalin idealin yok mu
Hangi mesleği 20-30 sene severek isteyerek yapacaksan onu seç
Tabikide var. Bu yazdıgım mesleklerin hepsini istiyorum fakat hangisini şeçicegime karar veremiyorum.
Söylediklerinde gerçekten haklısın ama dedigim gibi karar veremiyorum yolun sonunda pişman olmaktan korkuyorum sence hangisi daha uygundur bide sen mezun felan mısın hangi işle ilgileniyorsun yardımcı olurmusun*
Okul öncesi öğretmenliği çok zor Çocuklarla uğraşacağına masa başında memur ol
peki sence hangisi ni şeçmeliyim?
Bilmiyorum ama senin yerinde olsam okul öncesi seçmen
peki sen mezun musun ilgilendigin iş var mı?
burada bir başkasının ne diyeceği değil de sen kendini hangi bölüme daha yakın görüyorsun ona git.
Aslında hepsini yakın görüyorum fakat karar veremiyorum sence hangisini şeçmeliyim?
O bölümün sorumluluklarınıda düşün öyle karar ver. Ama illaki bir seçim yapacaksan iş imkanı olan bir bölüme git hani okulunu biridiğinde hemen iş bulabilesin.
çok teşekkürler sen ünüversite okuyor musun okuyorsan hangi bölüm?
Bende senin gibi tyt hazırlanıyorum
Hangi bölümü istiyorsun ve netlerin nasıl?
Vallaha ben bile karar veremedim mat yapamıyorum sözel den bir bölüme giderim daha denemelere girmedim çünkü insanlar ilk deneme puanın senin sınav puanınla aynı oluyor diyorlar bu yüzden korkuyorum 😅
bana kalırsa girmeye başla çünlü çok az bir süre kaldı
50 gün gibi bir süre kaldı bir kaç güne kendimi hazır hissedince girerim
benim netlerim iyi ayt ye pek çalışmadıgım için ayt düşük oda benim büyük hedeflerim olmadıgı için küçüklükten beri bu alanları istiyorum fakat şimdi okadar zor durumdayim ki karar veremyorum.
Senin şu an bunları düşünmen çok yanlış senin düşünmen gereken tek şey derslerin olması lazım geçmiş zamanın tyt ayt sınav sorularını çöz video izle aldığın puandan sonra hangi bölüme gideceğine bakarsın bunları düşünmek için daha çok erken.
çok haklısın ama bu yazdıgım bölümlerden üçü eşit agırlık biri sözel bu nedenle bu son zamanlarda bir alana yogunlaşmak istiyorum.
hangi lisedesin?
Sözele yoğunlaşırsan eşit ağırlıktan olursun sen direk eşit ağırlığa yoğunlaş hem sözel yapmış olursun hemde eşitağırlığı işini her zaman garantiye al. Ben meslek teknik çıkışkıyım.
Okul öncesi
peki neden?
Ben bu mesleği yapıyorum ve de memnunum o yüzden dedim
eger senn için uygunsa mesajlar kısmından sana bir kaç soru sorabilirmiyim
Evet
benim xper seviyem yetmiyor eger senin içinde uygunsa sen mesaj atabilirmisin?
Hukuk
peki neden?
Özel eğitim
Hukuk veya pdr
Nedenini de söyleyebilir misin?