1 yıl gidilmeyen okula nasıl dönem başı başla dediler ya bilen var mı?

Arkadaşlar e devletten kayıt yaptım fakat okula dahi gitmedim gerekli belgeleri vermeye sildirmeye gittiğimde dönem başı belgeleri getir başla dediler böyle bir şey mümkün mü
1 yıl gidilmeyen okula nasıl dönem başı başla dediler ya bilen var mı?
Cevapla