ÖSYS ek yerleştirme ile yerleşenler okula ne zaman başlıyor?

Merhaba, bu sene ilk tercihlerde yerleşemedim ve ek tercih hakkımı kullandım. Eğer yerleşirsem okula ikinci yarıyılda mı başlayacağım yoksa ilk yerleşenlerle birlikte mi başlayacağım.

Not: Bu soruyu sormamın sebebi geçen sene ek yerleştirme sonuçlarının 2 Ekimde açıklanması. Bildiğiniz gibi geçen sene 15 Eylül'de başlamıştı okullar.
ÖSYS ek yerleştirme ile yerleşenler okula ne zaman başlıyor?
Teşekkürler şimdiden...
ÖSYS ek yerleştirme ile yerleşenler okula ne zaman başlıyor?
Cevapla