Öğretmenliği bırakıp gastronomiye geçmek mantıklı mı?

Ben Türkçe öğretmenliği okuyorum ama hiç memnun değilim hem Üniversitem çok kötü hem de bölüm bana göre değil o yüzden daha iyi bir Üniversite de gastronomi bölümüne geçmeyi düşünüyorum. Sizce mantıklı mı?
Öğretmenliği bırakıp gastronomiye geçmek mantıklı mı?
Cevapla