Geometri güzeldi de matematik 50 den yukarıyı bı kez gördü 96 almıştım ama günlerce çalıştım yakın arkadaşımla onu da sınav toplu iptal edilmişti o gündür bu gündür matematikten hiç haz almıyorum 😂
Matematiği kötü olup fiziği mükemmel olan bir tek benim sanırım o da sayısal ağırlıklı ama 🤷🏻♀️ 😂
Matematik ve geometri fakiri bir insan olarak hayatımda ciddi anlamda sadece bir kere geometri sınavına çalışmıştım 85 i o zaman gördüm onun dışında hep 30-50 arası gider gelirdi. Hangi akıl ve hizmetle iktisat okudum ama onu da bilmiyorum. :D
Lisede falan hiç çalışmadığım sınav olmuştur nadirde olsa, 05'i görmüşümdür yani çalışkan sayısalcı biri olsam da. Bence sende 20'den aşağısını görmüşsündür mutlaka herkes bir tane de olsa görmüştür bence. :D
Hmm iyiymiş. Yani biyoloji konusunda şans sizden yanaymış:-) Bende önem verirdim lise 1'de biyoloji öğretmeni değişmişti. Yeni gelen öğretmende çok karmaşık sormuştu. Benim de böyle bir nazar boncuğum var,:-)
Şans değilde ben hocama derdim gıda mühendisi olacam biyoloji ve kimya derslerini eksiksiz yürütürdüm Az da mat yapsak bu iş olur demiştim Besinlerle aram çok iyidir onun için gıda benim alanım hep derdim
Teşekkür ederim.. sonuç olarak maliye bitirdim ama kadrolu bir memuriyete yerleştik gıda mühendisliği bölümü içimde kaldı , Aileden birileri aklıma girdi 😃kaymakamlık sınavlarına girersin diye bende de heyecan oluştu acaba olabilir miyiz diye.. buna da şükür diyelim
Anlıyorum tabii. Kendine güzel bir bölüm seçip bir hedef oluşturmuştun oysaki. Çoğu insan hedefsizdir. Bu yönden şanslısın. İçinde kalmasın bence hedefine ulaşmak için elinden geleni yap. Başarılarının devamını dilerim 😄
Yaa çok teşekkür ederim , aynı dileklerim sizler içinde geçerli olsun. Hayat boyunca istediğiniz her şeye ulaşırsınız.. yılmadan başarıya koşmak çok kolay değil ama çok zorda değil ben aslında başımdan çok olaylarda geçirdim tekrar tekrar ayağa kalkıp bayrağı elime alarak başardım diyebildim.. biraz garip bir karakterim arkadaş çevremde söyler bunu.. her alanda bilgili ve başarılı olmak zorunda mısın diye … ölesiye kadar insan kendini güncelleyerek yoluna son sürat devam etmeli ben aslında hedeflerime böyle ulaşan biriyim sadece kendimle yarış halimde oldum başkası ne yapmış içime atıp takıntı etmedim Güzel sohbet oldu.. kendine iyi bak hep başarılı ol iyi insanlar karşına çıksın , mutlu ol yalan dünya hayatı sonuçta iyi ve örnek birey olmak önceliğimizdr