Nasıl konuşmam lazım ne yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz?

Aralık ayında işe başladım. Başlangıçta süreç benim için iyi gidiyordu. Sonra destek ekibinden iki kişi aynı anda ayrılınca müdürüm beni oraya kaydırdı geçici diyerek ama son zamanlarda sanki kalıcılığa doğru çekmiş durumda bunu. Başta memnun olmadığımı söylemiştim. Bana şu süreye kadar bekle dediği için sabrediyorum ama zaman geçtikçe memnun diye düşünüyor. Şu anda bulunduğum yerin ne kadrosu ne de görev tanımı var. Ortadaki eleman gibiyim tamamen. 6 da mesai bitiyor ama iş yoğunluğundan günlerdir 7 de işten çıkıyorum ama hiçbirisi fark edilmiyor. Çünkü performansım ölçülnüyor. Yüksek Lisans mezunuyum, İngilizce var, bilgisayar becerim falan var ama benden önce bu işi lise mezunu yapıyormuş. Müdürle tekrardan konuşmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum
Nasıl konuşmam lazım ne yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla