Bunalıyorum Konuşma ya ihtiyacım var ne yapmaliyim?

19 yaşındayım 10 aydır da evliyim ben kaçarak evlendim.
Kaçmaya sebep olan da benim ablam aileme eşimi yanlış ve kotu tanıttı bunu neden yaptığını bilmiyorum sorsam da söylemiyor. Evlilik hiç aklımızda yoktu mecbur kaldığım için kaçtım. Herşey oldu bitti ailemle aram düzeldi ama her seferinde suratıma vuruyorlar. Düğünüm oldu ama altınlarımı yapmadılar. şu an kiradayım evim yok. Annemler de sürekli buradan yola çıkarak kaçtığımı vurguluyor her seferinde aglatiyorlar beni. Ablam kendi eviyle parasiyla övünüyor. Benim durumum kötü değil sadece evim yok. Geziyoruz da yiyoruz da dolabim dolu evimin eşyalarını istediğim gibi aldım ama anlamıyorlar beni hep bi laf vurma peşindeler Eşim çok iyi değer veriyor bana. Seviyor benim için herşeyi yapıyor. Ama ailem hep bir düşüş peşinde bir olumsuz yer arıyorlar. Kayinvalidemlere altınlarımı almasını sölüyorum mehirime yazıldı onlar diyorum almıyorlar. Tabi bu olumsuz şeyler yüzünden üzülüyorum ve bunu evliliğime yansıtıyorum. Psikolojim bozuldu yeni evliyim evliligimin tadını çıkaramıyorum bunaldım hayattan dibe çöküyorum beni böyle gören eşim de çok üzülüyor ne yapacağım bilmiyorum
Bunalıyorum Konuşma ya ihtiyacım var ne yapmaliyim?
Cevapla