Tıp gibi hukuk gibi yüksek sıralamalı bölümlerde kötü insanlar daha az
Düsük sıralamalı bölümlerde kötüler daha çok demek doğru mu?
Düsük sıralamalı bölümlerde kötüler daha çok demek doğru mu?
Doğruluk payı var ama bazen karşına çıkacak insanlar sadece şanstır. Gideceğin üniversiteyi maddi ve manevi anlamda iyi anlamda araştırmanı öneririm. Üniversiteler hakkında aklına takılanları olursa internetten ve youtubetan faydalanabilirsin. Eğer tatmin edici cevaplar alamazsan bana sorabilirsin bildiğim kadarıyla yardımcı olurum
Cevap
6Cevap
Saçma kötü değil o çalışmayan kişiler 😅
Kötünün bölümü olmaz.
Aynen öyle
Hayır
öyle bir şey yok
Doğru
Kesinlikle doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?