Düşük puanlı üniversitede kötüler daha çok yüksek bölümlü üniversitede daha azdır. Demek doğru mu olur?

Tıp gibi hukuk gibi yüksek sıralamalı bölümlerde kötü insanlar daha az
Düsük sıralamalı bölümlerde kötüler daha çok demek doğru mu?
Düşük puanlı üniversitede kötüler daha çok yüksek bölümlü üniversitede daha azdır. Demek doğru mu olur?
Cevapla