Üniversitede bir dönem ortalamasının düşük olması diğer dönemleri çok etkiler mi?

Ben bilgisayar programcılığı 1. sınıfım. ilk dönemim bitti. Ortalamam ne yazık ki 2.22 ve hem DGS ye gireceğim hem Erasmus yapmak istiyorum yani bu dönemin kötülüğünü diğer dönemlerde iyi olarak telafi edebilir miyim. Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim

Üniversitede bir dönem ortalamasının düşük olması diğer dönemleri çok etkiler mi?
Cevapla