Sevgilimin ailesi neden kurumsal yerde çalışmamı şart koşuyor olabilir?
Kurumsal da kovmuyorlar mı ki?
Kurumsal da kovmuyorlar mı ki?
bir ik'cı olarak söyleyebilirim ki. kurumsal yerler ağır bir hata yapmadığın sürece işten çıkarma olmaz. bir nevi emekli olana dek orada kalırsın. ayrıca elden maaş verme imkanı yoktur. dolayısıyla sigortan hakkedişin üzerinden hesaplanır. maaş aldığın günün bellidir. esnaf tarzı yerler düşükten gösterir. ödemeler sarkar.
Ben de kurumsal da 3 sene çalıştım.
Gayet de guzel çıkarıyorlar
O yüzden sordum
Cevap
1Cevap
İpini sağlam kazığa bağlamak istiyorlar ondan
Kurumsal olunca kovmuyorlar nu nasıl sağlam kazık oluyor?
Sağlam şirket olduğundan
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?