İş hayatında tecrübe ne kadar önemli, tecrübesiz de iyi olunabilir mi?

Ben öğretmenliğe yeni başladım da. Şu an öğretmenler odasının en küçüğüyüm. Benim doğduğum yıl öğretmenliğe başlamış kişiler var. Hepsi benden daha büyük ve tecrübeli. O yüzden korkuyorum ve kendimi acemi hissediyorum.
İş hayatında tecrübe ne kadar önemli, tecrübesiz de iyi olunabilir mi?
Cevapla