Sizce KPSS'ye girip atanmak mı? Yoksa okulun bitmesini beklemek mi?

Üçüncü sınıfım ve artık okul gitmiyor. Gerçekten çok nefret ediyorum. Sorun ders dinlemek , sınava girmek , çalışmak da değil ödev yapmaktan nefret ediyorum. Bilmiyorum her bölüm böyle mi ama her hafta bir sunum ödevi, inceleme ödevi felan var. O bitityor sınavları desen yarı yarıya sınav olanlar iyi ama ödev olanlar sınavdan bir hafta önce veriliyor ve hepsi 3-5 soruluk araştırma ödevleri boğuyor. İğreniyorum ki seneye de KPSS'ye kendi alanımdan gireceğim. Bu yıl girip memurluktan atanıp en azından gelirim olsun rahat ediyim okula da seneye bitirmem ondan sonraki sene bitirip kurtulurum diyorum ama bir yandan da mümkün değil gibi ne düşünüyorsunuz? Lütfen yardımcı olun.
Sizce KPSS'ye girip atanmak mı? Yoksa okulun bitmesini beklemek mi?
Cevapla