Çağrı merkezinde çalışıyorum ve bazı müşteriler çok kötü azalıyor, moralim bozuluyor. Bu durumu aşmak için ne yapmalıyım?

pazarlama departmanında çalışıyorum ve bazı müşteriler insan demeye dilim varmıyor feci azarlayabiliyor. Allahtan sayısı az ama yine de günlük 1 ya da 2 tane denk gelebiliyor. Ne yapmalıyım böyle canım
Çağrı merkezinde çalışıyorum ve bazı müşteriler çok kötü azalıyor, moralim bozuluyor. Bu durumu aşmak için ne yapmalıyım?
Cevapla