Çalıştığım iş yerinde beni yalancı ve iş yapmayan biri olarak görüyorlar, ne yapmam gerekiyor?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı geceler! Ben Ebebek mağazasında 6 aydır çalışmaktayım ancak işe girdiğimden beri beni yalancı, iş yapmayan biri olarak görüyorlar ve iş yerinde beni dışlıyorlar ve o takım liderim beni diğer reyona atıyor diğer takım liderim beni başka reyona atıyor bu duruma çok üzülüyorum ne yapmam lazım? Lütfen bana yardım edin
Çalıştığım iş yerinde beni yalancı ve iş yapmayan biri olarak görüyorlar, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla