Arkadaşlar valla bu durumdan sıkıldım artık rica ediyorum cevap yazar mısınız?

Arkadaşlar günaydın. Geçen yıl 2 yıllık üniversite okumaya başladım. Geçen yıl uzaktan eğitimdi. O zamanlar vize final derdim yoktu. Sınavlar online'dı şöyle anlatayım havada karada geçiyorduk derslerden. Sonraki yıl 1. dönem myo stajımı tamamladım. Ama 2. dönem açtılar okulları ve üniversiteleri , vize final derdi başladı arkadaşlar ben nedense rahatı seven biriyim açıksözlüyüm bu durumdan kurtulmak istiyorum artık. Arkadaşlar rahatlığa o kadar alışmışım ki ders çalışamıyorum bile hiç içimden gelmiyor. Kalmaktan korkuyorum. İlk defa vizelere girdim. 2 gündür giriyorum 1 i iyi 1 i kötü geçti. Sonrasında mazeret raporu aldım 1 ay sonra gireceğim. Arkadaşlar ben kendime çeki düzen vermek ders çalışmak istiyorum hem de çok istiyorum. Meslek lisesindeyken bile ders çalışıyordum ben. Uzaktan eğitim yüzünden yüz yüze derslere adapte olamıyorum dersleri dinleyemiyorum içimden gelmiyor. Rahatlığa hızlı alışan biriyim. Arkadaşlar nasıl düzeleceğim ben. Nasıl ders çalışmaya başlayacağım. Rica ediyorum bir motivasyon konuşması falan yapın. Çalışsam da anlamıyorum dersleri. Çok zor dersleri koymuşlar. Alternatif akım devre analizi dersi mesela buna çalışamıyorum ben. Sizden ricam ben kendim ders çalışmaya nasıl motive olurum.
Arkadaşlar valla bu durumdan sıkıldım artık rica ediyorum cevap yazar mısınız?
Cevapla